Oei, ik groei!

De tijd vliegt, we zitten alweer op ruim 19 weken! Bijna op de helft.. het is moeilijk voor te stellen.  Baby beweegt er vrolijk op los daarbinnen, en inmiddels voel ik het steeds vaker, dat is wel een heel bijzondere gewaarwording.

Volgende week is het al tijd voor een grote mijlpaal in de zwangerschap, namelijk de 20-weken echo. Bij die echo kijken ze uitgebreid naar de groei en ontwikkeling van de baby. Ook kunnen ze dan vaak het geslacht van de baby zien. Maar wij gaan daar hoogstwaarschijnlijk niet (Maarten wil niet, don’t blame me)  naar vragen. De verassing blijft dus nog even! Ondertussen begin ik dan eindelijk een wat zichtbaardere buik te krijgen. Ik begon me al af te vragen waar die bleef! Onder mijn werkkleding zie je nog steeds niks, en dat met 19 weken… maar hier zijn we dan, de buik:

Wat er (helaas) ook meegroeit, zijn mijn borsten… als je t mij vraagt, waren die allang wel groot genoeg. Maar nee, ik heb al twee keer een cupmaat groter moeten kopen. En laat me je zeggen, die laatste tent die ik kocht was wel heel erg niet-sexy voor het geld dat ik ervoor moest neertellen. -Een beetje het Bridget Jones-dillema.. sexy onderbroek die niet lekker zit of “granny pants” die wel afkleden maar  ontzettend niet-sexy zijn.-

En ook nu, (ik ben nog in ontkenning) komen de dames weer in rare vormen uit de BH gezet ’s avonds. Kom op nou! Cupmaat F!! Moet ik nou naar G?? Nouja dat dus…

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “Oei, ik groei!

  1. Oei ik groei 🙂 En hoe… De afgelopen weken ben je echt wel zichtbaar gegroeid en wordt je buikje echt een zwangerschapsbolletje!
    Zo leuk om te zien….
    Tsja en de borsten mogen nu weleens stoppen met groeien laat ze de groeiboost maar aan baby en buik geven 🙂

    Spannend en leuk de 20 weken echo volgende week!!!
    Daarna weer een nieuwe fase, tweede helft van je zwangerschap… Vanaf nu nog maar 144 dagen… (klinkt best kort 😛 )

Geef een reactie

