Time flies…

De tijd vliegt, en soms wel sneller dan ik zou willen. We zitten alweer op 25 weken morgen! We zijn inmiddels druk bezig geweest in de kinderkamer (Joyce en ik) en daar is nog steeds een hoop te doen, maar het krijgt al een heel eigen sfeertje. We hebben gekozen voor groen, en dat straks in combinatie met kikkers. Op de foto zit er pas 1 laag groen op, dat zijn er inmiddels 2.  De andere muur blijft trouwens wit hoor!

Pukkie is nog steeds lekker actief in mijn buik, en laat soms zelfs zichtbaar weten dat ie er is. Mijn buik beweegt soms vanzelf, als ik lekker rustig zit of in bed lig. En ook papa kan daarvan meegenieten. Zus Joyce heeft ook al gevoeld dat er iets beweegt in mijn buik.  Ik bekeek de laatste foto van mezelf en vergeleek die met die van vandaag.. en ik schrok bijna van het verschil! Zo hard als baby groeit, groei ik zelf nog niet.. we zitten inmiddels op een (1!!) hele kilo aan bijgekomen gewicht in al die 6 maanden. Geen klachten daarover.. wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af.

Het eerste wel wat vervelende zwangerschapskwaatje heeft zich ondertussen wel aangediend. Als ik langer dan 10 minuten sta, wordt mijn rechter bovenbeen ijskoud.. of nouja, niet echt, maar zo voelt het. Tegelijkertijd wordt een groot stuk huid aldaar, helemaal gevoelloos. Dit blijkt te worden veroorzaakt door een afgeknelde zenuw in mijn bekkenbodem, en is niet ernstig. Maar dus wel vervelend, vooral tijdens t werk. Oplossing volgens de verloskundige: Bevallen! maar nu nog even niet 😛

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “Time flies…

  1. Begint nu een serieus buikje te worden he, LEUK!!!
    En naar kwaaltje, laat dat bevallen nog maar even achterwege zo’n 100 dagen 😉
    Lekker blijven genieten!

  2. Marian

    Mooi buikje Wen, geniet ervan en vraag anders of je mag zitten tijdens het werk (kassa) en anders bewegen.

  3. jeroen

    jaja… al een hele buik 😉 leuk om te lezen! xxx

  4. Ik ga inderdaad wel zitten hoor Marian, als t me echt even te vervelend wordt.. t hoort erbij zullen we maar zeggen!

  5. Melissa

    Zo echt een buik nu, inmiddels steekt ‘ie zelfs verder uit dan he mama’s, haha, mooi hoor. Genietze!

  6. Marina

    Zo, dat gaat hard man! Geweldig! Geniet er van en lekker laten groeien!

  7. Yvon

    geweldig dat het nu lente is, en jij net als vele andere mama’s in wording vol trots je buik kan gaan showen!!!
    ik kom echt binnenkort langs….of jij eerst bij mijn 25e verjaardag…(dit jaar al 6 jaar ervaring daarmee)
    ik ben nog steeds aan het denken voor het perfecte kado….

Geef een reactie

