Cadeautje!! Ehhh nouja…

Vanavond lag er een briefje in de bus van TPG dat er een pakket voor me bij de buren was afgeleverd. Ik had alleen niks besteld dus geen idee wat t was…

Yep, het was het kraampakket….. Hmmm…. het voelde een beetje als je kerstpakket openen, maar al die witte pakken met verschillende verbandmiddelen, oei! Best een beetje scary! Gelukkig zaten er ook leuke dingetjes in, zoals een vrolijke leeuwenknuffel en een mooie opbergbox voor spulletjes die je in je commode kan zetten. Voor nu gaat die doos mooi even weer dicht en opgeborgen in de nog lege babykamer. Morgen gaan we naar Ikea, de meubeltjes ophalen. Met oma, die volgens mij nog nooit een Ikea van binnen heeft gezien….

Bezoekje aan de verloskundige gisteren liep ook weer prima. HB en ijzer keurig, bloeddruk nogsteeds voorbeeldig. Baby ligt heel erg diep in mijn bekken met het hoofdje, en dat verklaart volgens de VK ook wel goed de ischiasklachten die ik ervaar. Ik merk nu ook wel dat baby minder ruimte begint te krijgen daarbinnen. Maar we hebben nog 10 weken te gaan, dus we zien wel wat er komt!

2 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

2 Reacties op “Cadeautje!! Ehhh nouja…

  1. Melissa

    FIjn dat ’t allemaal zo lekker gaat!

  2. Hahahaha ja ja… En aangezien je in het zkh gaat bevallen zou je de helft niet nodig hebben maar ach!
    Blijft confronterend zo’n kraampakket 😛

Geef een reactie

