Rewind

En toen had ik dus toch ineens wel zwangerschapsdiabetes. Tja. En dat naar aanleiding van precies dezelfde bloedwaarden als die van anderhalve week geleden, toen de gynaecologe nog zei dat t niks was. Helaas, de verloskundige dacht er anders over, en zo konden we nogmaals naar de poli gynaecologie gaan vanmiddag, voor nogmaals precies dezelfde metingen (behalve die glucosetest en daar ben ik niet rouwig om). Kindje nogsteeds binnen de normale curves, maar de lichte afwijking in het bloed (die dus al bekend was!!) is nu ineens toch aanleiding om de zorg over te nemen. Kort gezegd: de verloskundige geeft nu alles over aan de gynaecoloog, en de bevalling gaat van poliklinisch naar klinisch. En bovendien moet ik naar de dietiste. Balen, zit ik helemaal niet op te wachten. Bloeddruk was ineens te hoog (onderduk 80, terwijl die normaal 70 is bij mij, bovendruk gewoon 120) maar zo raar vond ik dat niet. Net van de fiets, het is buiten 30 graden en ohja, wat was ik in een vrolijke bui (not). En ook nog licht spoor van eiwit in mijn urine. Jottem. Nee, zo had ik t toch niet helemaal gepland! Morgen dus weer terug komen voor de dietiste….

Nog maar wat vrolijks in deze post zetten dan? Ok.. Marije heeft zondag een supermooie buikshoot gemaakt van mij en Maarten. Ziehier wat resultaten daarvan.

 

5 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

5 Reacties op “Rewind

  1. Sieta

    Ja jammer dat het zo gaat nu, maar alles voor een gezond kindje en moeder!!!liefs sieta

  2. Roelie

    jeetje dat valt tegen allemaal, doe het maar rustig aan met deze warmte.

  3. Yvon

    die laatste loodjes…… ze zijn begonnen meid, over een paar weken ben je dit gedoe voorbij en hebben jullie je mooie kindje! even volhouden!!!!

  4. Nog eventjes en dan mogen jullie kennismaken met jullie “pukkie”
    Dat dit alles nu zo loopt is gewoon flink balen… Laat het op jullie af komen en blijf verder gewoon lekker genieten!!!
    Maar volgens mij komt dat laatste wel goed!

  5. Helma

    Das balen zeg,maar ik weet uit ervaring dat er prima mee om te gaan is. Enne die dietiste, die gaat je gewoon helpen met je voeding beter te verdelen over dag. Veel sterkte..

Geef een reactie

