Home sweet home

Pelle is sinds dinsdagochtend thuis. Het grote genieten, wennen, ontdekken en leren is aangebroken, zowel voor hem als voor ons. Ik zelf ga nu langzaamaan verzorgende taken oppakken, zoveel als mijn lijf toelaat, en Maarten gaat weer aan het werk. Gelukkig is er nog Maria, onze geweldige kraamhulp, zodat ik (nog) niet alleen in huis ben met onze kleine. En volgende week? Dan heb ik familie en vrienden bij de hand, en dat voelt ook fijn. Het grote verhaal van de bevalling ga ik nog schrijven. Voor nu, heel vervelend, nog wat foto’s 🙂

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “Home sweet home

  1. Yvon

    wauw, helemaal gelukt! leuk he als je hobby fotografie is, dan maak je mooie plaatjes van het plaatje… tot volgende week! 1 psje, zijn er al gezinsfoto’s???

Geef een reactie

