Eerste hapje…

Pelle is inmiddels 6 maanden, en dan mag hij langzaamaan ook andere dingen gaan eten dan uitsluitend moedermelk. Vandaag was het zover: we presenteerden Pelle enkele afgekoelde gekookte worteltjes. Geheel volgens de Rapley methode, dus niet geprakt, Pelle mag het zelf pakken, voelen, ontdekken en eten. Hieronder enkele foto’s van Pelle’s wortel-avontuur.

Wat moet ik hier nou mee?

Wat moet ik hier nou mee?

 

Jullie willen iets van mij... maar wat?

Jullie willen iets van mij… maar wat?

Zal dat ding eens in mijn mond stoppen...

Zal dat ding eens in mijn mond stoppen…

Hey zeg... dat heeft een smaakje!

Hey zeg… dat heeft een smaakje!

Hihihihi

Hihihihi

Hmmm nom nom nom

Hmmm nom nom nom

Morgen nog een keertje?

Morgen nog een keertje?

2 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

2 Reacties op “Eerste hapje…

  1. Els en Rob

    Lekker toch, een hele beleving voor zo’n kind

Geef een reactie

